AS WE ENTER

Hola!
fyfan veckorna bara flyger förbi och imorgon är de exakt 2 veckor kvar till peys and löv, fifan vad kul de ska bli.
min moder sol tycker jag har liiiite för höga förhoppningar men de får man ha, vi har även suttit och diskuterat hur mycket alkohol jag ska ta med mig jag tycker 6 flak o någon bag in da box hon tyckte 1 flak, vem har rätt????
Nåja, idag har jag vart på kurs med jöbba de gick fin fint o jag fick godkänt på provet så de var fina fiskar. Hallejesus var inte igår direkt man gjorde ett prov, haha fy... Fick mig ännu mer att känna att jag aldrig vill börja plugga igen!! Nu ska jag snart ut på en promenix med en blönd vän till mig, vi ska traska som aldrig förr för japp snapp 1 vecka till midsommar liksom, måste bli fit. Kommer jag klara de? Kanske genom att leva på dom 20 % kalori knäckebröden som är så goooa, men de kommer ju jag aldrig palla. Inte för jag vet vart man kan köpa de heller.... Nåjaa, annars i veckan ska jag bara städa hela uppevåningen. På fredag blir de lite jobb och sedan helg tillsammans med min freitag, kommer vara jobbigt att inte fira midsommar med henne eller att inte träffa henne på en hel vecka  veckan efter.......... men vi ska nog klara oss med telefonkontakt !

Ne nu måste jag sätta på mig lite kläder, strut hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0