awesome

fifan vad trött jag är efter helgens bravader...  i fredags fick jag hoppa in o jobba några timmar, sedan hämta vi den nya bilen o sedan fick jag skynda att packa väskan o sedan bar de av mot Strömstad. Hallejesus vad fuller jag blev, inte så konstigt kanske eftersom jag inte ens ätit frukost eller något alls på hela dagen.. Mådde inte helt 100 så redan vid 10 fick jag köra varannan vatten, haha inte okej!! Kvällen var iaf riktigt rolig, skönt att komma bort från stada o folket här hemma lide. Dan efter var inte speciellt rolig , längesen jag mådde så dåligt. Hemvägen var hemsk kan ju tillägas. Sen skulle vi ha folk hemma så jag hann inte sova eller något, himla 3vligt de där........ Sedan bar de av o köra pått igen, tråkig utgång.. Uvalla har fan inget bra uteliv alltså.
Nu ska jag snart sova för imorgon kommer Freitag och Spidah in hit så då jävlar ska jag vara på allärten!
Kan ju också tala om att de är så jäääävla awesome att ligga i sin egna säng, ensam så man kan bre ut sig .. ^
Halla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0