Da Da Da

Eftersom jag har fruktansvärt tråkigt och vädret suger ännu mer så ptja så får jag väl skriva något här.. Förstår inte riktigt vem de är som går in och läser här när vi absolut aldrig skriver, nåja HEJ PÅ DEJ vem du nu än är.
Nåja, de senaste har de la inte hänt speciellt mycket. Helgen var ruskigt tråkig, veckan har inte varit något vidare heller. Jobbat och stått i mestadels men de gillas. Igår jobba jag 12-22 så var gött trött och idag har jag varit på begravning så humöret är inte på topp, men finns inte så mycket man kan göra åt direkt...
Har även hunnit sola en stund idag, kommer aldrig bli brun men försöka går.

Nu ska jag snart färga håret, sedan lägga mig i soffan med något nyttigt att äta, en ansiktsmask och lägga
fötterna i blött, de behövs.

imorgon drar jag mig till Strömstad och partar ravi av mig, sedan på lördag får vi se vad som sker men något roligt ska de allt bli.

Har även fått en ny dator med inbyggd cam, haha cam dagar alltså. Så nu ska jag ta ett ytterst fint kort på mig.... så där ja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0