eeh. neeej!!

skepp å hojj här va' de skojj..
ligger i sänga med datorn på magen, satc boxen är igång, musik är på nedladdning, ölen är på kylning, väskan är packad.. Allt som fattas nu är att klockan ska bli 4 så vi kan åka iväg mot Borläääänge, fifan äntligen är dagen kommen hehehh. Måste säga att holly shit vad jag inte tycker om Miranda i Sats, hon passar inte in när man vet att hon är gay och lämna sin man för en tjej som ser ut som hej kom och hjälp mig.. Yeye, kommer sakna freitag denna veckan massor, men när jag kommer hem blir de kramkalas och efter sommaren är de vi två igen, precis som de ska vara! :D

well har inte möe att säga er, så jag avslutar med att nu ska jag bränna en skiva. Önska mig och min lever lycka till på pl, it's going to be freaking awesome dude.
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0