PASS OUT

hejsvej, gud dagarna bara rullar förbi hehehe.
Midsommar var helt awesome, ja riktigt roligt var de. Orkar ej gå in på details för då kommer ni väll bli avendsjuka så de riktigt kokar om er. Nåja på lördan vakna man upp kl. 8 "pigg och go", usch.. sov 3 timmar jippie jaay jeej.. Drog hem o tjilla lite sedan bar de av mot kungshamn för att förfesta lide, sedan drog vi till Smögen där de inte var så gött pent, utan jag var sjuk som en strut och somna nästan. Så halv 2 var vi vid uvalla igen, men då skulle vi bestämt efterfesta så somna la inte fören 5 tiden och blev väckt kl 8 av att en full människa kom in haha gött..
Traska hem, slängde mig i sängen o vakna halv 3 på eftermiddagen, mindre gött... Låg i sängen hela dagen i hopp om att bli bättre, men de blev jag ju inte..

Idag har jag inte gjort mye alls, vart hos grandma och ätit lite käk, solat solarium sedan lagt mig ute o solat. Färgat håret i impuls grej så nu är de svart som satan igen.. Madre är icke glader på mig för detta, kan väl inte säga att jag är så nöjd heller :P är ju sommar men men vad ska man ta sig till när håret inte blir som man vill ? Jo man färgar de i den mörkaste färgen så man inte kan göra ett skit utan avfärgningsmedel... INGET BRA TIPS!!!

Nåja, ska fixa håra nu så mami ser att de inte var sååååå fult. Sedan möta upp en kompis på en promenad, sedan ska jag packa för imorgon natt drar jag till p&l :D Wiiho, äntligen!! JAY to the mtrfucking Z here I come :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0