PLAY YOUR CARDS

hej hallå, här ligger jag bakis som en dåre men som tur var börjar de släppa lide... Är hungrig som en gris också för den delen, smink från igår, kläder från igår ja hur ska detta gå? hhehehe
är på cp humör också, men jag tycker mig se solen sticka fram bakom rullisarna så må denna kvällen bli bra.
Gårkvällen var ok, riktigt rolig förfest, krogen var ok, mina två vänner bestämde sig för att köra rattfulla och körde då på en räv. Starkt jobbat! Jag cepa loss på msn och de kommer jag få ångra i all min framtid, vem vet hur lång tid jag har kvar ..? Å nu är jag seriös, h-vete...... Att de ska finnas såna jävla jävlar i denna värld, yeye ska inte ödsla tid på sånt skiteri. Just nu ska jag fokusera på; mat, dusch, smink, hår och en stor fet matbit som ska slinka ner i min kropp o sedan blandas ut med alkohol. Vet ni vad som händer sedan ? Ja sedan åker dom jävla matbitarna och alkoholskitarna ut igen, men då är de bara att blanda nytttttttttttt

Haft to go, bye.. And freitag, du suger på att blogga. Ännu mer suger du för jag tror inte ens du läser bloggen..... Bara för de ska jag fixa så du får något att suga på ikväll, något RIKTIGT stort och smaskigt.
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0