WOMEN LIE, MEN LIE

YO!
Blir dåligt med uppdateringar för just nu är de bara en massa festande och annat roligt som sker, har införskaffat mig min egna studentvecka. Tyvärr måste jag säga att jag är grymmare än själva studenterna som börja i eehm söndags? Är djupt besvikió men what to do!!
Snart kommer Freitag hit så ska vi sätta oss i solen och tjilla galet, ikväll blir de grillfest I think, får se om jag orkar bara. Upp o jobba tidigt imorgon och sluta cepe sent, så sedan blir de stress innan utgång!!
Om exakt 5 veckor drar vi till peace and love kommer bli awesome as fuck, fyfan vad jag längtar.
Har inte så mycket mer att säga direkt, händer inget bloggvänligt direkt.-. Helgen kan jag ju säga var riktigt galen..
Sluta med bråk, utkastningar, polisbil och lite annat smått och gott som vi absolut inte ska ta här.
Sedan på lördan drog vi till Bullarn o grilla, drack and so on sedan blev de majfesten, riktigt kuuul!!

SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0