100

Eftersom en viss vän ringer och väcker mig innan halv 9 och sedan vägrar svara på sms så är jag redigt uttråkad. Så här kommer 100 frågor för att göra er lika uttråkade, från Ericas blogg. En-wait for it-joy!!

1. Hur gammal är du om fem år?
24, fyller 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?Min familj
3. Hur lång är du?
har inte tillbringat med någon, men snart liza
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
ehm, de vet jag inte..
5. Vem ringde du senast?
liiiiiza
6. Vem ringde dig senast?
liiiiiza
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
okok, vi tar de en annan gång :)- från jöhan

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
de beror på vad de handlar om, men sms tror jag
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta
10. När såg du senast din mamma?
igår kväll
11. Vilken ögonfärg har du?
blå/gröna
12. När vaknade du i dag?
halv 9 typ

13. Vilken är din favoritjulsång?
har ingen!!

14. Vilken är din favoritplats?
har ingen favoritplats direkt så säger, BULLARN

15. Vilken plats föredrar du minst?
sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Har ingen aning faktiskt, antagligen inte där jag är nu iaf
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
allt, haha drömde alltid mardrömmar o var rädd för de mesta
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
en konversation på msn igår tror jag, eller hemma hos leeeza de var koool
19. Hur stor är din säng?
jag vet inte riktigt, den är lagom för mig
20. Har du stationär eller bärbar dator?
både och, men använder bara bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
de är olika,
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 + en stor
23. Hur många landskap har du bott i?
ett
24. Vilka städer har du bott i?
Uddevalla
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
allting på en och samma gång
26. Är du social?
oftast, innan jag drar in i min lilla bubbla o funderar.
27. Vilken är din favoritglass? har ingen, gillar inte glass så möe
28. Vilken är din favoritefterrätt?
chockladpudding och marrängsvish heheh

29. Tycker du om kinamat?
jaa
30. Tycker du om kaffe?
jaa med mjölk så
31. Vad dricker du till frukost?
mjölk eller cola. Nyttig_90
32. Sover du på någon särskild sida?
ibland har jag att jag måste sova på en viss sida, men inte alltid.
33. Kan du spela poker?
jag är partypokers grymmaste spelare
34. Tycker du om att mysa/kela?
njaa, ibland :)
35. Är du en beroendemänniska?
ja de kan man väl säga.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
naaaje

37. Vill du ha barn?
faktiskt inte!!
38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska och lite spanka, nu ska jag lära mig finska och ryska era vitos
39. Har du någonsin åkt ambulans?
en gång
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
the ocean
41. Vad spenderar du helst pengar på?
egentligen ingenting, men alla pengar går till skit ändå.

42. Äger du dyrbara smycken?
ja men använder de inte.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
finns MÅÅÅÅNGA
44. Kan du rulla med tungan?
ne :'(
45. Vem är den roligaste människan du känner?
haha jag är egoistisk och svarar mig själv, men annars de flesta jag känner !
46. Sover du med gosedjur?
neej
47. Vad har du för ringsignal?
Kartellen-prOgramrebeller
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
japp
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en filt
50. Flirtar du mycket?
jag tycker inte de, andra säger de. jag tror inte på dom, så nej. hehehe
51. Kan du byta olja på bilen?
kan jag säkert, jag kan allt!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
neepp
53. Vilken var den senaste boken du läste?
vetetusan
54. Läser du dagstidningen?
jaaao
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
neee
56. Dansar du i bilen?
jag och freitag brukar danselidansa
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
lyssnar inte på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
de vet jag inte,
59. När var du i kyrkan senast?
på juleafton, bakrus som ett svin. Jag är en dröm dotter :)
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
ragnar och roger

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
de vet jag icke, men snart en vecka ska bli så spännande o rööligt
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
de vet jag inte :(

63. Vad lyssnar du på just nu?
the dream - dope boys
64. Har du varit med i tidningen?
ptja, jag är en såkallad kändis så ja
65. Vad är det konstigaste du ätit?
de vet jag inte, något konstigt har jag nog käkat
66. Vem såg dig naken senast?
den som visste de ;)
67. Vad är det för färg på din tandborste?
grön, orange och vit typ
68. Hur imponerar man på dig?
om man är elak som fan, slåss och drar loskor, då är jag fast .
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
brukar inte ringa någon, bara skicka ett litet goodbye- sms kanske.
70. Har du någon piercing?
I snibbarna
71. Din största vinst?
i olika sporter, annars inga speciella.
72. Civilstånd?
singel som fan, men ändå inte hahaha kul liv.
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
bloggar, facebook osv
74. Är du fåfäng?
nee inte direkt
75.  Ångrar du någonting du gjort?
oooo ja
76. Hur gammal är din pappa?
hehe 50 +
77. Vilket är ditt drömjobb?
vet inte, brottsligheter och sånt tror jag.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
massor
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
hundar :)
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
oooj, de orkar jag inte. NÄSTA FRÅGA-citerad kissie

81. Svär du ofta?
nej för fan
82. Sverige när det är som bäst?
på sommaren
83. Kan du åka slalom?
ne
84. Vad har du ätit i dag?
ingenting...
85. Vad har du för utbildning?
ingen utbildning alls :p
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
mina bög armar
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
hehehe de är lite smått o gott, men bara att operera
88. Vilken är din bästa egenskap?
jag är grym
89. Vilken är din sämsta egenskap?
jag kan bli väldigt hetsig och argsint ibland
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
hitler och gud hhaha den sistnämnda HELL NO
91. Saknar du något?
jaaa
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
jaa!
93. Vad gör dig ledsen?
massor
94. Vad gör dig glad?
människor som gör mig glada gör mig glad. are you wit' me ?
95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej för faen
96. Vad ska du göra i helgen?
festa festa festa och FESTA
97. Vad är det knasigaste du gjort?
hahaha MYCKET, bara denna veckan åh halle
98. Vad har du för laster?
mina alkoholintag, nikotin, humör and so so so so so on
99. Vem är din förebild?
har ingen
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
radera allt ;) hhehe eller inte. vetefan, äta o fixa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0