JUST A LITTLE BIT

tjuuu, vi har som sagt inte så mycket tid att blögga. Men kan dra en genomgång vad jag gjort sedan i onsdags eftersom de är sååå mycket. I torsdags var vi några från jobbet på Böötlaars och käka, en och annan öl slank ner och sedan några till men de är så de är ibland. Sedan var inte humöret på topp så jag åkte hem rätt tidigt.
I fredags gick jag ända från mig ner till staden, sola och lite sånt där. Sedan var de hem o snabb fixa sig och sedan dra till pundargatan för att göra pizzor, vi fira ju som sagt leeeza min lilla vän som fyller så stort som 19 wihu på dig. Senare kom folket o vi spela öl spelet o lite annat smått o gott. Sedan blev de kroga där de slank ner lite shottar och cidrar. GOTT! Mitt humör var ännu mer på tipp topp o efter många om och men gick jag på en promenad i regnet, aah fråga mig inte..

I lördags drog jag bara hem en snabbis för att få lite mat i magen och duscha, så snällt. Sedan traska jag ner till pundar gatan igen där vi börja öla lite smått, drog till parken och tjilla i solen, så jävla härliiiiiigt. Sedan tillbaka igen o kika fotboll, trååkig match. 0-2 till inter iaf. Sedan drog alla andra ut, men inte jag. fylla människor kom förbi o hej & håååååå.

I söndags hände de lite tråkiga grejer så jag och freitag drog till bötlaars o drack lite goda saker. Mojiton var god, jag är fast freitag är fastare. Sedan ptja, vad hände? vem vet!
Nu sitter jag med hårefärg i håra för 25367456 gången, blir de inte bra så funderar jag att raka av allt o börja om från noll.. Men ne nu ska jag skynda, freitag kommer när som helst och jag är för "ovanlighetensskull" inte klar..
SO LONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0