THIS WAY

yoyoyoy, long time hehehe .
vet ni, igår kolla jag o freitag på boule turnering fifaen vad spännande de var. Vi kicka även boll o freitag gjorde världens vurpa, haha skrattar fortf när jag får bilden uppe i huvudet, o de händer lite då & då. Sedan jöbbba jag ravi av mig, time is money ya know.
nu ska jag snart rulla in i duschen, BOKSTAVLIGT TALAT. Sedan fixa mig lite smått sedan blir de förning innan kroga, ladies night idag och jag har grattis biljetter till mig och min wifey, kan ju bli rätt galet. är sugen på lite lammkött idag, elleeer ?
Imorgon blir de subning i bullarn, kan inte bli bättre :D Spriten ska ställas på kylning snarast så den är laddad för imorgon. Japp de var deee. Haalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0